1. Ak je tovar vypredaný, viete ma upozorniť kedy bude opäť dostupný?
Ak je tovar vypredaný, objaví sa okno kde môžete vpísať svoj email. Po vpísaní svojho emailu Vás systém upozorní hneď ako bude tovar opäť dostupný.
2. Za ako dlho mi príde tovar?
Tovar, ktorý je priamo skladom je dodaný väčšinou do 24h alebo ešte v deň objednávky ak ako doručenie je zvolený osobný odber v Košiciach. V prípade ak je to tovar s označením dodanie do 3 - 7 pracovných dní tak je doba doručenia dlhšia.
3. Ak sa mi kabelka nepáči viem ju vrátiť?
Áno, nepoužitý a nepoškodený tovar viete kedykoľvek vrátiť do 30 dní. Postačí ak tovar spolu s originál obalom a vyplneným formulárom vrátite späť na našu adresu. Formulár a bližšie informácie nájdete v sekcii Obchodné a reklamačné podmienky.
4. Čo robiť ak som dostala email, že tovar je odoslaný, ale kabelka ani po pár dňoch stále nedošla?
V takomto prípade neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo emailom a pozrieme sa na to kde mohol nastať problém.
5. Prečo pri objednávke je potrebné zadať telefónne číslo?
Ako základný a najrýchlejší komunikačný prostriedok pre vybavenie objednávky napríklad v prípade nedostupnosti tovaru považujeme telefonický rozhovor. Taktiež, v prípade že si zvolíte pre doručenie kuriéra, jednou z povinných údajov pre predanie balíka kuriérovi je telefónne číslo.
6. Ako sa najlepšie postarať o kabelku aby vydržala dlho?
Na našom blogu nájdete podrobný návod ako na ošetrenie kabeliek.
7. Ako si správne vybrať kabelku?
Na našom blogu nájdete taktiež aj návod ako si vybrať tú správnu kabelku.
8. Aké sú rozmery kabelky?
V popise pri každej kabelke sú udávané rozmery v centimetroch. Pred objednávkou si prosím najprv zmerajte, či Vám veľkosť kabelky vyhovuje.
9. Je možný osobný odber?
Áno, osobný odber je možný v Košiciach.
10. Môžem napísať recenziu bez toho aby som sa registrovala alebo objednala si niečo?
Nemusíte sa registrovať na to aby ste mohli napísať recenziu. Neváhajte a ohodnoťte :). Taktiež ak ste si síce u nás nakoniec neobjednali, napríklad z dôvodu nedostupnosti tovaru, môžete sa s ľuďmi podeliť o to, či ste bola spokojná s naším prístupom, komunikáciou a podobne.
V prípade ak máte nejaké iné otázky neváhajte nás kontaktovať telefonicky, alebo emailom.
Zanechajte komentár